ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Εύκολες και δυναμικές αναζητήσεις δεδομένων.Πελατολόγιο με πλήρη στοιχεία πελάτη.
Συνδρομές, συμβόλαια πελατών και πακέτα προσφορών.
Πλήρης οικονομική παρακολούθηση.
Προγραμματισμός εισπράξεων.
Εκτύπωση εταιρικού λογότυπου και σφραγίδας σε αποδείξεις και συμβόλαια.
Ημερολόγιο και διαχείριση των ραντεβού.
On – Line σύνδεση των υποκαταστημάτων και των απομακρυσμένων σταθμών εργασίας.
Στατιστική παρακολούθηση ετήσιου τζίρου της επιχείρησης.
Μαζική αποστολή μηνυμάτων sms στο υφιστάμενο πελατολόγιο, μέσα από την εφαρμογή MyMANAGER CLUB.
Απομακρυσμένη υποστήριξη.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ
Το MyMANAGER CLUB παρέχει ολοκληρωμένες και ευέλικτες λειτουργίες για τηνκαταγραφή των πελατών, με πληθώρα στοιχείων (πακέτα συνδρομών, συμβόλαια και παροχές, εκπτώσεις, προγραμματισμό ραντεβού, παρουσιολόγιο). Επίσης παρέχει οικονομική διαχείριση, προγραμματισμό πληρωμών – εισπράξεων, διαχείριση πωλητών καιστατιστική παρακολούθηση.
Στην καρτέλα των πελατών εμφανίζονται τα προσωπικά τους στοιχεία, οι οικονομικές τουςκινήσεις, οι αθλητικές τους δραστηριότητες, τα σωματομετρικά τους στοιχεία. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα άμεσης εκτύπωσης και δημιουργίας αναφορών.
Το MyMANAGER CLUB ενσωματώνει εύχρηστες διαδικασίες για την διαχείριση των συμβολαίων και των παροχών. Οι υπηρεσίες που παρέχονται προς τους πελάτες μπορούν να υλοποιηθούν ως μεμονωμένες επισκέψεις, πακέτα συνδρομών, ή και συμβόλαια για συγκεκριμένες περιόδους (3μηνα, 6μηνα, ετήσια).
Στην διαχείριση των πωλήσεων επιτρέπεται η εύκολη καταγραφή των συμβολαίων καιπαροχών ανά πελάτη με δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων. Επίσης, υποστηρίζονται οιπωλήσεις προϊόντων και διαχείριση αποθήκης ειδών. Πληθώρα στατιστικών αναφορών βάσει πωλήσεων ανά πωλητή ή και συνολικά.
Ο προγραμματισμός των ραντεβού των πελατών γίνεται με εύχρηστο τρόπο. Για την άμεση καταγραφή της εισόδου των πελατών, η εφαρμογή μπορεί να συνδεθεί με βιομετρικό αισθητήρα αναγνώρισης ή Barcode. Μετά την αναγνώριση του πελάτη, μπορούν να εμφανιστούν τα ραντεβού και οι ενημερώσεις του. Χρησιμοποιώντας οθόνη αφής (Touch Screen), ο πελάτης μπορεί να επιλέξει κάποια από τις διαθέσιμες υπηρεσίες.
Στο ημερολόγιο, καταγράφονται τα ραντεβού, οι σημειώσεις καθώς επίσης προγραμματίζονται και οι δραστηριότητες των πελατών.
Το MyMANAGER CLUB παρέχει εξειδικευμένες λειτουργίες παρακολούθησης προόδου των πελατών με σωματομετρικά στοιχεία (ύψος, βάρος) και προγράμματα ασκήσεων.
Το MyMANAGER CLUB απαιτεί πολύ μικρό χρόνο εκμάθησης, συνοδεύεται από ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης και μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις δικές σας ανάγκες!
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.