PRISMA Win ® Γενική Λογιστική
Ένα λογιστικό πρόγραμμα, πλήρως εναρμονισμένο με τα Ε.Λ.Π. (νόμος 4308/2014), απευθύνεται σε Λογιστές – Λογιστικά Γραφεία και σε επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά Βιβλία και απλοποιεί την οικονομική τους διαχείριση
- Διαχείριση Εντύπων μέσω Ιnternet με αυτόματη ενημέρωση των πεδίων
- Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ.
- Προτεινόμενο Λογιστικό Σχέδιο με δυνατότητα πλήρως οριζόμενης μορφής κωδικού
- Απεριόριστα Υποκαταστήματα στην κύρια εταιρεία χωρίς να απαιτείται η δημιουργία εταιρείας για κάθε υποκατάστημα. Αυτόματη ενοποίηση των στοιχείων στην Συγκεντρωτική Κατάσταση Τιμολογίων Αγορών και Πωλήσεων, στα Ημερολόγια, Ισοζύγια και στα Καθολικά
- Αυτόματη ενημέρωση Υποκαταστήματος & Διαχείριση Βιβλίων Υποκαταστήματος
- Παρακολούθηση απεριόριστου αριθμού Εταιρειών και Χρήσεων ανά εταιρεία, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ενημερωθεί για το χρονικό διάστημα που επιθυμεί.
- Δυνατότητα Αντιγραφής Αρχείων μεταξύ εταιρειών αλλά και χρήσεων
- Δυνατότητα εισαγωγής Πρότυπων Άρθρων και Συσχέτισης Λογαριασμών, με σκοπό να χρησιμοποιούνται σε ομοειδείς εγγραφές για ταχεία καταχώρηση
- Κατάσταση Απογραφής Λογαριασμών
- Αυτόματο Κλείσιμο και Άνοιγμα Ισολογισμού με αποτελέσματα χρήσης για κάθε εταιρεία
- Αυτόματη δημιουργία Κινήσεων Αποτελεσμάτων
- Γενική Εκμετάλλευση χωρίς παραμετροποίηση με δυνατότητα Ποσοτικού Καταμερισμού
- Καταστάσεις Ελέγχου Εγγραφών ανά χειριστή και ανά εταιρεία
- Πολλαπλά Ημερολόγια με δυνατότητα επιλογής κινήσεων που ενημερώνουν το κάθε ένα από αυτά
- Νομιμοποιητικά έγγραφα Α.Ε., Ε.Π.Ε.
- Εκτύπωση Εντύπων
- Έξυπνη διαχείριση εκτυπώσεων με γρήγορους υπολογισμούς και επιλογή σελίδων εκτύπωσης.
- Υποστήριξη όλων των εκτυπωτών (Inkjet, Laser, Dot Matrix)
- Πληθώρα εκτυπώσεων με δυνατότητα εξαγωγής σε Excel και αρχείο .txt
- Αναζητήσεις με εξαγωγή αποτελεσμάτων σε Excel, σε αρχείο .txt και σε εκτυπωτή
- Συγκεντρωτικές Καταστάσεις ΜΥΦ (εξαγωγή σε excel, αυτόματη αποστολή αρχείων στο Taxis)
- Διαχείριση Γραφείου με επιπλέον δυνατότητες όπως: Εσωτερική οργάνωση, διευθέτηση απαιτήσεων Πελατών, διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων, τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη. Εξαγωγή σε MS Office Outlook.
- Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel….) Προσφέρει δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών – Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων, με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία
- Intrastat
- Διαχείριση Παγίων Στοιχείων με αυτόματες αποσβέσεις
- e-Έντυπα (Ε3 – Ν – έντυπα Μητρώου)
- Διαχείριση αξιογράφων
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.